30-jarig jubileum bedrijf vieren?

Tijd om je verhaal eens vast te laten leggen in een prachtig jubileumboek!

30-jarig jubileum bedrijf

Jouw bedrijf bestaat 30 jaar. Dat is een geweldige mijlpaal, eentje die je niet ongemerkt voorbij wilt laten gaan. Voor het organiseren van een jubileum kun je vast wat inspiratie gebruiken Daarom delen wij graag wat ideeën om het 30-jarig bestaan van jouw bedrijf te vieren. Zo kun je ervoor kiezen om een jubileumfeest te organiseren voor uw personeel, klanten en/of andere relaties. Een bijzondere herinnering creëren? Wat dacht je van een jubileumreis? Een onvergetelijke ervaring voor jou en je personeel. Deze festiviteiten zijn natuurlijk geweldig, maar wel slechts éénmalig. Wij vinden dat een jubileum iets is waar je altijd op terug moet kunnen kijken. En dat kan met een jubileumboek.

Een jubileumboek voor jouw 30-jarig bedrijfsjubileum

Het 30-jarig jubileum van jouw bedrijf is het moment om iets bijzonders te doen, eens goed voor de dag te komen. Zoals uitpakken met een mooi jubileumboek. Door de jaren heen is er ook in het bedrijf ongetwijfeld een prachtig verhaal ontstaan, waar je trots op mag zijn. En verhalen waar je trots op bent, die deelt je natuurlijk het liefst met iedereen. Wij realiseren voor jou een schitterend en uniek jubileumboek. Gevuld met aansprekende beelden en krachtige content om het 30-jarig bestaan van jouw bedrijf uit te lichten. Op naar een een boek wat iedereen zich zal herinneren.

30 jaar bestaan bedrijf: Pavlov maakt uw jubileumboek op maat

Wat komt er bij jou op als je denkt aan een 30-jarig bedrijfsjubileum? Feest! Dat feestgevoel verwerken we dan ook in het jubileumboek. Zo kun je altijd met een mooi gevoel terugkijken op dit jubileum. Vele grote namen en A-merken hebben ons al het vertrouwen gegeven een jubileumboek voor hen te ontwikkelen. In ons jubileumboeken portfolio zie je bijvoorbeeld uitgaves voor Grolsch, KLM, NIVEA, Center Parcs, Van der Valk en de Eerste Kamer.

Ideeën 30 jaar bestaan bedrijf

Een kroonjuweel op jouw 30-jarig bedrijfsjubileum. Dat is wat een jubileumboek moet zijn. Daarom maken we samen een mooi verhaal over jouw organisatie. Een verhaal wat tot de verbeelding spreekt. Wat het onderwerp ook is, we zorgen ervoor dat het verhaal aantrekkelijk is om te lezen. Hoe we dat doen? Met een perfecte combinatie van beeld en tekst. Geheel in de stijl die bij jouw bedrijf past. Dit wordt een boek wat volledig binnen de branding van jouw bedrijf en producten of diensten past. Lees meer over hoe wij een jubileumboek maken.

Inspiratie voor uw 30-jarig bedrijfsjubileum

Wil je eens zien hoe zo’n boek er dan van binnen uitziet? Via onderstaand formulier kun eenvoudig een pdf aanvragen van het Grolsch-boek dat Pavlov eerder in opdracht maakte. Laat je verrassen door de kracht van een jubileumboek. We denken graag met je mee om jouw verhaal vorm te geven. Een gezamenlijke brainstorm is hierbij vaak ons vertrekpunt. Neem gerust eens contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Ander jubileum vieren?

Bestaat je bedrijf niet 30 jaar, maar vier je een 12,5, 15, 20 of zelfs een 40-jarig jubileum? Ook dan maken wij een jubileumboek op maat. Lees hier meer over het maken van jubileumboeken. Of bekijk ons jubileumboeken portfolio!

Wilt u ons Grolsch boek eens van binnen bekijken? We mailen u graag de volledige PDF!

jubileumboeken

Veelgestelde vragen 30-jarig jubileum bedrijf:

Ons bedrijf bestaat 30 jaar en we willen een jubileumboek: hoe pakken we dat nu aan?

Heel simpel: wij weten precies hoe je een jubileumboek moet maken, want het is ons vak. Dus wij ontzorgen je volledig, tenzij je het leuk vindt om heel direct en intensief betrokken te blijven. Dus wij komen eerst bij je langs, waarbij we jullie jubileumboeken laten zien die wij in de afgelopen jaren hebben gemaakt. Vervolgens maken we een plan van aanpak in de vorm van en projectvoorstel met daaraan gekoppeld een offerte voor bijvoorbeeld verschillende oplages, zodat je precies ziet wat de kosten zijn.

Hoe zorgen jullie voor de grafische opzet van een jubileumboek, zodat het aantrekkelijk en boeiend is voor de lezers en een blijvende indruk achterlaat?

Inmiddels weten we met al onze ervaring wat de beste aanpak is. We zorgen voor een onderscheidend ontwerp, maar nooit zo geforceerd conceptmatig dat het ten koste gaat van de leesbaarheid. We streven altijd naar een ‘wow-ontwerp’, maar wel met veel respect voor de huisstijl en de corporate identiteit. En met deze aanpak leidt dat tot nu toe alleen maar tot tevreden klanten en enthousiaste lezers. Overigens zorgen we er door een sterke visuele opzet altijd voor dat ook de niet-lezers met een boek uit de voeten kunnen.

Hoe worden jubileumboeken ingezet als een middel om saamhorigheid en betrokkenheid te bevorderen onder medewerkers, relaties of verenigingsleden?

Een jubileumboek werkt perfect als een ‘binder’ voor een bedrijf of vereniging. Zeker als medewerkers uiteindelijk het boek ontvangen leidt dat altijd tot veel onderlinge enthousiaste reacties. Bovendien is het met name bij wat grotere bedrijven heel goed om te lezen wat die andere collega (waar je in de dagelijkse praktijk nooit mee te maken hebt precies doet voor werk en wat zijn of haar ervaringen zijn binnen het bedrijf.

Schrijven jullie altijd zelf de teksten voor jubileumboeken?

Doorgaans wel, want meestal verzorgen we het volledige traject: van het opzetten van het redactionele en grafische concept tot en met de levering (en soms ook ondersteundende PR). We hebben een uitgebreid netwerk van journalisten en tekstschrijvers, dus voor ieder project gaan wij op zoek naar de geschikte kandidaat. Want het schrijven van een boek over anesthesiologie vereist een andere schrijfwijze dan een kinderboek voor het Rijksmuseum. Toch gebeurt het wel eens dat een klant (of medewerker) zelf wil schrijven.
Of dat er al een basistekst is, bijvoorbeeld geschreven door een historicus. Wij beperken ons dan tot de eindredactie om er een goedlopende en vlot lezende tekst van te maken.